Proiecte urbane pentru viață


AdFel. Limonadă şi Omuleţi Verzi.
Septembrie 2, 2009, 8:34 am
Filed under: Uncategorized

Ziua de Cultură, Seara de Cultură de fapt, din cadrul festivalului AdFel ne-a prins sus pe Motoare. Printre omuleţi verzi, panouri cu castori, printre afişe cu reciclarea, între plasmele pentru proiecţii, vis-a-vis de nişte copii care se jucau un joc ciudat, o combinaţie între tenis şi leapşa cu doar două cuvinte. Am fost la AdFel unde am vândut limonadă, ca de obicei, jucării ca şi data trecută şi sandvişuri pentru oamenii înfometaţi care treceau prin faţa noastră. Am fi vrut să spunem că ne treceau pragul dar încă nu avem o casă.

Aşadar, aseară am strâns încă 400 de euro ajungând la 4100 de euro până acum. Încet, încet, ne apropiem de target.

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

